בלוטת התריס (הריון)
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה-6 ומטופלת באלטרוקסין עקב תת פעילות של בלוטת התריס האם צריך להיות מעקב כלשהוא לגבי זה ? זה אמור להשפיע על העובר ,האם זה תורשתי? האם להפסיק את הכדורים למשך ההריון או להגדיל מינון ? מצפה לתשובתך תודה
שלום רעות ! מזל טוב על ההריון החדש ! את שואלת לגבי טיפול מתמשך, ונראה לי שאפילו רופא מנוסה לא היה עונה רק על סמך המידע שנתת, ובוודאי שאני לא יכולה לסייע, כי אין לי ידע רפואי... כדאי שתתייעצי עם הרופא - גם עם רופא נשים וגם עם הרופא המטפל, כדי לפעול בצורה הטובה ביותר עבורך ועבור העובר. בהצלחה !
את חייבת להיות במעקב . יתכנו שינויים כתוצאה מההריון ולכן את חייבת להיות מאוזנת כל הזמן. אי איזון יכול לגרום למומים ולכן יתכן שתצטרכי לעלות את המינון