באיזה שבוע אני?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי צליל בשעה טובה קיבלתי את התוצאה של בדיקת הדם והיא חיובית!!! שאלתי היא: קיבלתי את המחזור האחרון ב-30.5. עברתי הזרעה (טופלתי בגונל F ופרגניל) ב-11.6. תוצאת הדם היא גדול מ- 1000 IU/L באיזה שבוע אני והאם התשובה נורמלית? תודה דפנה
שלום דפנה ! מזל טוב על ההריון הטרי. אני מצרפת קישור שרלה נתנה הבוקר לשאלה אחרת : http://www.zooloo.co.il/calc/c_pregnancy.asp ואם תלחצי על המקלדת משמאל, תמצאי גם ברשימה שם שני אתרים למעקב הריון. כדאי לך להיכנס ולדפדף, תמצאי הרבה תשובות ומידע לגבי מה שמחכה לך בשבועות הקרובים. (נדמה לי שבטיפולי הפריה לוקחים 14 יום לפני יום ההפריה כתאריך מחושב של המחזור האחרון, אבל אצלך ההבדל לא עקרוני). מאחלת לך הנאה רבה, והריון קל ובריא !
תודה