לצליל, אם אפשר עד השעה 13.00
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי צליל! אשמח אם תוכלי לענות עד השעה 13.00. (עלי להעביר הטבליות לחברה שטסים אליה) עלי לקנות לזיו כדורים של ויטמין B-12. אין לי קשר איתה, ולא ידוע לי אילו כדורים מומלצים (כאלה שנספגים היטב) תודה רבה1 אור
אור - מצטערת על הפיספוס... אבל אני במילא לא מכירה שמות, רק שמעתי על כדורי מציצה של סולגאר, והם בוודאי זמינים גם בחו"ל. ד"ש לזיו !
צליל תודה רבה! קרוב לוודאי כי מדובר בטבליות מציצה של סולגאר. תודה גם עבור הד"ש - יגיע. יום נעים! אור
Or, thanks for the effort. the most efficient treatment for B12 (except for zrikot) that i know is Solgar-B12-1000 mg. It is small pink peals that are taken underneath the tounge.