שאלה לצליל.......................
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
באיזה שבוע נכנסים לחודש תשיעי? מהו משקל עובר הממוצע לשבוע 35? האם חודש תשיעי נחשב החל משבוע 36 או החל משבוע 37? תודה.
שלום קרן ! את חישוב השבועות והחודשים תוכלי לראות כאן : http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xPG/872/xFT/494876/xFP/494867 חודש תשיעי מתחיל משבוע 36 (וזה החודש הכי ארוך בחיים, תתכונני...). אין לי טבלה שמראה משקל עובר ממוצע, אבל בשלב הזה יש כבר טווח משקלים רחב מאד, בין 2 ק"ג בערך לבין 3.5 ק"ג בערך. כל עוד העובר שלך שומר על עקומת הגדילה שלו (לפי הערכות המשקל והמדידות במהלך ההריון) הכל תקין. הערה קטנה - ככל שהעובר גדול יותר, הערכת המשקל מדוייקת פחות. המשך הריון תקין, ולידה קלה ומוצלחת !
היי באתר זה תוכלי לקבל את כל התשובות: http://www.zooloo.co.il/calc/c_pregnancy.asp