סיגריות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לחברה שלי מסיבת יום הולדת במועדון שמעשנים שם באופן פעיל מאוד, חוזרים הביתה מריחים כאילו עישנת בעצמך. האם ללכת למסיבה או לוותר עליה? אני בחודש שלישי
שלום שרית ! על נזקי עישון פסיבי, בהריון ובכלל, את ודאי יודעת. רק את יודעת עד כמה חשוב לך האירוע במועדון, ולכן אף אחד לא יכול להחליט במקומך מה כדאי לעשות. (את בשלב די רגיש, גם מבחינת הבחילות וגם כי ההריון עוד לא מכריז על קיומו, מה שמסבך עוד יותר את ההחלטה). מקווה שתמצאי פתרון שלא יפגע לא בך ולא בחברתך... הריון קל ובריא !
לוותר ברור!!!!! יש לך אחריות כלפי העובר וידוע ובדוק שזה בפרוש לא בריא