דימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחורה בת 36 אני בשבוע 8 אחרי טיפולי פוריות בגונאל אף הריון ראשון לפני יומים הבחנתי בדימום קל נגשתי לרופא ששלך אותי למיון נשים ושם הרופא אמר לי שאין חשש לדאגה שההפרשה אינה מהרכם הרכם סגור ראה דופק אוברי עברו יומים אך ההפרשות לא מפסיקות לא כאב לי האים יש סיבה לדאגה מה עלי לעשות השגתי את ההריון הזה אחרי שנתיים הצילו
שלום דפנה ! האם את מקבלת תמיכה של פרוגסטרון ? בד"כ נותנים תמיכה כזו אחרי טיפולי פוריות, אבל אם לא - תבקשי מהרופא (נרות אוטרוגסטן או ג'ל קרינון). בדרך כלל דימומים של תחילת ההריון הם נפוצים ולא מסוכנים, במיוחד לאחר שראו דופק, אבל לעיתים רחוקות זה סימן לחוסר בפרוגסטרון. מכיוון שמדובר בהריון בהחלט יקר, כדאי לכסות גם את הנושא הזה. הריון קל ומוצלח !
תודה לך עזרת לי מאוד מחר בערב אני אלך לרופא הנשים שלי ואבקש ממנו את מה שהצעת לי באמת תודה וכל טוב