לצליל תגידי לי אם את מכירה תופעה כזאת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עשיתי בדיקה ביתית והתוצאה היתה פס חלש מאוד {חיובי} ואחרי איחור של 3 ימים עשיתי בדיקת דם שלילי ש לציין שלפני חצי שנה עברתי הפלה טבעית ומאז המחזור שלי לא סדיר בכלל 20 יום איחור בערך השאלה שלי האם יש סיכוי עדיין להריון אולי עשיתי את הבדיקת דם מוקדם מדי מה את אומרת מכירה מקרה כזה.
שלום חלי ! באופן כללי - בדיקות שתן לא מדייקות ב-100%. אני מכירה, גם אצל חברות, בדיקות שליליות וילד שנולד 9 חודשים אח"כ... אבל בדיקת דם מדייקת, תמיד. (אלא אם בלבלו מבחנות במעבדה, או משהו דומה). בדיקת דם נותנת לך תשובה מדוייקת 10 ימים לאחר הקליטה של ההריון ברחם. את כותבת על חצי שנה של מחזור לא סדיר - אולי כדאי לבדוק עם הרופא מה קורה ? אם יהיה מחזור מסודר, אפילו ע"י גלולות, תוכלי לדעת אם בכלל יש איחור, ולקבל תוצאות אמיתיות יותר. כדאי שתגשי לרופא, חבל על השבועות שאת ממתינה סתם למחזור שלא מגיע... מאחלת לך בקרוב מאד הריון בריא ומוצלח !