כאבים בבטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני באיחור של יומיים לאחר טיפול בגונל F ופרגניל. עשיתי היום בדיקת הריון (לא דם) והתוצאה חיובית. מחר אעשה בדיקת דם לאישור . הבעייה היא שמיום ראשון שעבר יש לי כאבים חזקים בבטן התחתונה כמו לפני מחזור. שאלתי- 1.האם זה נורמלי? 2.ייתכן והתשובה שגוייה ובעצם אני צריכה לקבל בימים הקרובים?(כלומר התשובה החיובית שקיבלתי היא בגלל בהורמונים שקיבלתי)? תודה.
שלום דנה ! בדיקה ביתית מושפעת מכוריגון, אבל בדיקת דם תתן לך תשובה מדוייקת. באופן כללי, התחושות של הריון צעיר דומות מאד לתחושות לפני מחזור - גודש, כאבי בטן ואי נוחות. מקווה שתקבלי מחר את התשובה שאת מחכה לה !