שיהוקי עובר במהלך ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ברצוני לברר האם שיהוקי עובר במהלך היום הינם דבר נורמלי?? לעיתים אני חשה זאת גם 5 פעמים במהלך היום והלילה. האם הדבר נובע כתוצאה מבליעת מי שפיר? האם יש בכך סכנה לעובר?
שלום קרן ! אין לי הסבר מדויק ממה נובעים השיהוקים, אבל זה שכיח מאד, ואין לך סיבה לדאגה בגללם. המשך הריון קל ובריא !
היי, האם הגיהוק/שיהוק הזה מתבטא במין תנועה קצובה אחת לשניה במשך כמה דקות ? כי זה קרה לי כמה פעמים ובפורום אחר מישהי כתבה שהיא קראה איפושהוא שזה מעיד על פרכוסים של העובר ?! זה נכון או שזו סתם היסחפות ? תודה !