Epstein-Barr virus
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עשיתי לאחרונה סדרת בדיקות דם לפני כניסה להריון הכל תקין חוץ מבדיקה אחת: EBV IgG 118.8 AU/ML EBV IgM POSITIVE מחיפוש באינטרנט אני מבינה שמדובר בוירוס של מחלת הנשיקה. מה זה אומר בדיוק? מה עושים? איך מטפלים? האם יש לכך השפעות על כניסה להריון והריון? האם צריך לדחות כניסה להריון בגלל זה? האם גורם למומים בעובר? תודה מראש מעין
שלום מעין ! אני מנצלת את שאלתך כדי להשתמש בכלי שחזר שוב לפורום - חיפוש. נסי להריץ חיפוש לפי EBV או מחלת הנשיקה, ותראי הרבה דיונים שהיו בעבר בנושא. תשובה לדוגמה : http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xFT/58394/xFP/59173 בהצלחה !
למעיין, אם בכל זאת תרצי לשאול בנושא מחלת הנשיקה, יש באתר פורום מחלות זיהומיות. אא