סושי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם אכילה מרובה של סושי יכולה לגרום נזק להריון?
שלום לך ! כמו בכל שאלה על מזון או תרופות - הכתובת המוסמכת היא המכונים הטרטולוגיים (פרטים - משמאל, ב"אתרים ברשת"). מידע אישי - יש מאכלים שרצוי להימנע מהם בהריון, מחשש שהם מכילים חיידקים או טפילים שעלולים לפגוע בעובר. למשל - ביצים לא מבושלות, דגים לא מבושלים או בשר נא, גבינות איכות עם "עובש", ואפילו לגבי נבטים שמעתי אזהרה כזו, למרות שלא הבנתי מה הסיכון בהם. גם האצות עצמן מכילות הרבה יוד - כך שכדאי לצרוך אותן בכמות מינימלית. אבל שוב, תשובה מוסמכת - רק מהרופא שלך או ממכון טרטולוגי... הריון קל ובריא !