צילום רנטגן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום קיבלתי תוצאות בדיקת הריון ואני בהריון שבוע שני בערך (332). שבוע שעבר נאלצתי לעשות לביתי התינוקת צילום רנטגן וניכנסתי איתה לצילום. מה המשמעות של זה ומה עלי לעשות?
שלום לך ! כדי לברר אם נגרם נזק, כדאי לפנות לאחד המכונים הטרטולוגיים עם כל הנתונים : באיזה צילום מדובר, האם לבשת סינר הגנה ומתי היה המחזור האחרון. (את מספרי הטלפון תמצאי בקישורים משמאל - אתרים ברשת). מקווה שלא נגרם כל נזק !
עשיתי לבת שלי צילום אבל הייתי איתה בחדר. ושמו עלי מגן בבטן. לא מצאתי את מספרי הטלפון לבירור. תודה על תשובתך.