שק הריון בצורת בננה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום עשיתי אולטרסאונד והעובר בגודל המתאים לגיל ההריון (שבוע שביעי), ורואים דופק תקין. העניין הוא ששק ההריון אינו עגול, אלא בצורה מאורכת, כמו בננה.. האם מישהי נתקלה בתמונות כאלה באולטרסאונד? האם זה תקין? עוד אציין שעשיתי אולטרסאונד לפני שבוע, והעובר גם אז היה תקין לגיל ההריון (ס"הכ ההתפתחות במשך השבוע תקינה), אך נצפה שק הריון גדול יחסית. מה המשמעות לכך? מישהי התנסתה? אשמח לקרוא תגובותיכן
שלום זואי ! אני לא מכירה צורה כמו שתיארת. מה אמר הטכנאי ? הרופא ? אם רואים דופק, והם לא מודאגים, כנראה שזה בסדר... הריון בריא ומוצלח !
היי צליל. הטכנאית טענה ש"יש לעובר מספיק מקום" ורופא באחד הפורומים האחרים כתב שאם ראו דופק זה חסר משמעות. נקווה לטוב. תודה על תשובתך (ועל התענינותך).