לחץ בבטן תחתונה בשבוע 14 להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביומיים האחרונים אני מרגישה לחץ מאוד חזק בבטן תחתונה. אני לא זוכרת אם גם בהריון הראשון שלי זה היה כך, אבל לא זכור לי שהיה כל כך מוקדם. האם זה הגיוני? כמו כן, אני מרגישה תזוזות אבל ממש למטה- (בקו השיער), האם יש לי ממה לחשוש או שזה הגיוני? תודה
שלום ורד ! בתחילת הריון מרגישים לא פעם התכווצויות כמו במחזור, ומאד יכול להיות שגם התנודות שאת מרגישה שייכות לגדילה של הרחם. למרות זאת, אם את מרגישה לחץ חזק, כאבים או אפילו רק חוסר בטחון שהתחושות שלך תקינות - אל תהססי, וגשי לרופא. זה תפקידו - לאבחן, ובוודאי תהיי הרבה יותר רגועה אם הרופא יאמר לך שאכן הכל הגיוני ונורמלי. הריון קל ובריא !
עד מתי אמורים להיות הכאבים בבטן התחתונה?