עישון גראס בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני יודעת על כמה בחורות שעישנו במהלך ההריון , לא בצורה מוגזמת כמובן, והיה להן הריון נפלא ללא בחילות ותינוקות בריאים ומקסימים. ברור לי שאף רופא לא ימליץ כאן על העניין אבל אני יודעת על רופאים שאמרו שאפשר לעשן כל עוד זה גראס מגידול ביתי ולא מרוסס בכמיקלים. שאלתי היא כזאת (ולכל מי שמתכנן להטיף מוסר אין צורך) : במידה והחלטתי שאני ממשיכה לעשן בהריון בצורה מתונה , איזו כמות נחשבת סבירה? (כמו שאומרים על סיגריות - עד 5 ביום...)
http://www.obgyn-wolfson.org.il/Content/Articles/WolfsonArticles.asp?Article=683 על עישון בכלל... http://joint.co.il/joint/jointinfocenter/joint_info_center06.php על גראס בהריון בלי להטיף יותר מדי מוסר -אני מקווה שתוותרי על החוויה לתקופת ההריון...למען הילד/ה