אצטון בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 35 סכרתית מאוזנת ע"י דיאטה בלבד. ידוע לי שאצטון בשתן מופיע או עקב חוסר שתייה או כאשר לא מאוזנים בסכרת. אני שותה המון כ-3.5 ליטר ביום,וכן בדיקות הסוכר שאני מבצעת במשך היום מראות על איזון ברמת הסוכר. ועדיין בדיקות השתן הביתיות שאני מבצעת מראות על רמה של 2 פלוסים באצטון. האם יש עוד סיבות להופעת אצטון בשתן? האם זה מסוכן לעובר? האם יש צורך לגשת לרופא? אני דיי מודאגת אשמח לתשובה,
שלום קרן ! נסיון אחרון לפני שאני מתייאשת - המחשב מוחק לי את ההודעות... אין לי נסיון עם סכרת הריון, ולא הייתי ממליצה לך להסתמך על נסיון של אחרות. ממליצה לך להתקשר לרופא שלך ולהתייעץ איתו. המשך הריון בריא, ולידה קלה ומוצלחת !