שאלה של מבכירה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעתי שיש איזה שהוא מכשיר הגורם להרחבת פתח יציאת התינוק- הנרתיק. זאת באמצעות בלון שיש לנפח בהדרגה מהשבוע ה-35- על מנת להגמיש את האיזור ולמנוע חיתוך בזמן הלידה. יש למישהי פרטים על כך וכן כתובת היכן ניתן להשגה? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איילת ! לבלון קוראים "אפי נו", אבל אינני יודעת היכן ניתן לרכוש אותו. מחכה לתשובות נוספות, ומציעה לשאול בפורומים נוספים או מדריכות הכנה ללידה. המשך הריון קל ובריא !
הנה, מצאתי עוד פרטים : http://www.leida.co.il/page.asp?id=20012 והמחיר הוא כ-500 ש"ח.