שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם לנשים בהריון מותר לאכול קינואה, בורגול, כוסמת ? והאם אישה שילדה הרבה ילדים - יהיו לה פחות מחלות ?
שלום יעל ! אני מחזירה אלייך את השאלה : למה שהמאכלים שציינת יהיו בעייתיים בהריון ? לא מדובר במזון מן החי שעלול להכיל סלמונלה או טפילים אחרים, ולמיטב ידיעתי - אין בעייה לצרוך מהדגנים האלה בהריון. (לפחות לגבי בורגול - אני יכולה להעיד על עצמי שאכלתי בורגול בכל ההריונות). גם לגבי קשר בין ריבוי ילדים ומיעוט מחלות אין לי מקור מידע, אבל כאם לשמונה, אשמח אם זה נכון ! (יש מחקרים על הקטנת הסיכון לסוגי סרטן נשיים אצל נשים שהיניקו זמן רב ו/או מספר ילדים, או אצל נשים שילדו לראשונה בגיל צעיר, אם התכוונת לתחום הזה - אוכל לנסות ולמצוא חומר מבוסס.)