קלקסן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. לאחר 4 הפלות בטרימסטר הראשון אובחנתי כבעלת נטיה לקרישיות יתר, וכיום אני מטופלת בקלקסן. כל שאר הפרמטרים שנבדקו נמצאו תקינים (פרופיל הורמונלי, היסטרוסקופיה, זרע, קריוטיפ, ). ברצוני לדעת האם כעת כשאני מטופלת, סיכויי להפלה הן כמו של אישה "רגילה" בגילי?(35) תודה.
שלום הדר ! לצערי, אין כאן רופאים ואין מי שיתן לך תשובה מקצועית. אני יכולה רק לספר לך על סיפור דומה שליווינו לפני שנה - גולשת בשם קרן פ., שהרתה לאחר מספר הפלות, טופלה בקלקסן בהריון (ולאחר הלידה, זמן מה) וילדה בשלום תינוקת מקסימה. מקווה שאת תהיי הדוגמה הנוכחית, וההריון שלך יתן תקווה גם לבאות אחרייך ! הריון קל ובריא !
תודה.