כאבי בטן בשבוע 7
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 7, לאחר דימומים נמצאת במנוחה, הדימומים הפסיקו יחסית, אך יש לי כאבי בטן שמזכירים כאבי בטן חזקים של מחזור. ההריון הזה הוא לאחר 11 שנים בהם לא הייתי הרה אני מודאגת אנא עיזרו לי...תודה
שלום שוש ! הדאגה שלך מובנת מאד, אבל אין משהו נוסף שניתן לעשות כרגע, מלבד מנוחה ומעקב רפואי. כדאי לך לקרוא את התשובה של "חיפאית" לאבי, כמה שורות מעל שאלתך - אולי אם תזגרי שמדובר בתופעה די נפוצה, תהיי פחות מודאגת. תנוחי, תחשבי חיובי... וכמובן שנשמח לעידכון ! בהצלחה !
אני לא רופאה אבל גם לי היו כאבים איומים בבטן כמו של מחזור כי הרחם נמתח וגדל, לגבי הדימומים את צריכה להשגיח. אבל רצוי מאוד שתתייעצי עם רופא.