הפקק הרירי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בנות, אני נמצאת בשבוע 37+6 ולפני מספר ימים ירד לי הפקק הרירי ולאחריו הבחינו בתחילת פתיחת צוואר הרחם (אצבע אחת). רציתי לדעת האם על סמך ידע שלכם אני קרובה ללידה או שיש לי זמן. אציין כי יש לי לחצים איומים באיזור הישבן והרחם ובכלל בכל האיזור. בבקשה עידוד, תודה נועה.
שלום נועה ! אני לא רופאה (אין כאן רופאים בכלל, לצערי), אבל מנסיוני האישי - הלידה שלך כבר קרובה מאד, בטווח של מס' ימים לכל היותר, יכול להיות אפילו שלא תספיקי לקרוא את ההודעה לפני שתלדי... לידה קלה ומוצלחת !