חבל הטבור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהריון בשבוע 11, ואני מחפשת מידע, מתוך עניין, על אופי פעולת חבל הטבור. אני יודעת שיש בו 2 עורקים ווריד אחד, ואני רוצה לדעת לאיזה כלי דם בגופו של העובר הם מחוברים? מה קורה בגוף העובר מבחינה טכנית בעת ניתוק חבל הטבור? ועוד. אם למישהי יש תשובות בשבילי, או שיש לה הפניה לאתר עם מידע בנושא, אני אשמח לדעת. תודה רבה, והריון קל ובריא לכולכן! ציונה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ציונה ! נסי לראות כאן : http://www.infomed.co.il/glosMarkers/glosLetter9.asp גם אם אין שם את כל התשובות, כל שם מודגש יעביר אותך למסך מידע נוסף. הריון קל ובריא !