סכרת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בהריון הקודם היה לאשתי סכרת הריון קלה שהתגלתה בחודש השמיני. (במהלך בדיקת העמסת סוכר לאחר שעתיים). אשתי כרגע בהריון בשבוע ה-6 ורק בעוד שבועיים תבקר אצל רופאת נשים. שאלתי היא האם אליה לשמור על דיאטה כלשהי עד לביקור ?
רונן - אני לא רופאה, וזו שאלה רפואית, אבל יכולה לתת כיוון מחשבה : אם בבדיקות הדם של תחילת הריון בדקו רמת סוכר והיא תקינה - כנראה שאין סיבה ללחץ. רק אם הרמה הנוכחית היתה חריגה כדאי לבדוק מה הסיבה. (אם אני זוכרת נכון, הסכרת משמעותית רק מאמצע ההריון בערך, ולכן לא עוקבים אחריה לפני כן - אבל אני לא בטוחה בזה). מזל טוב להריון הצעיר, הצלחה ובריאות !