שבוע 8
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע שמיני ויש לי 2 שאלות 1. לפני כמה ימים פתאום יצא לי קצת בטן האם יכול להיות בשבוע כזה? 2. שאני שוכבת אני רואה ומרגישה את הבטן ממשה קופצת לי אשמח לקבל תשובה
1) It is possible that "yatza lach kstat beten, It is a result of the activity of the me-aym. and not the uterus (rechem). 2( It is too early to feel the fetus movement, if this is your question. the uterus is still in the pelvix (agan-yerechayim) at this stage of your pregnancy. But you will in about two month from now. Good luck AND enjoy it!
היי בשבוע 8 אורך העובר הוא כ-1.6 ס"מ ומשקלו כ-1.5 גרם. כך שהתשובה שקיבלת מזיו מדוייקת לגמרי. הריון נעים.