מרגישה נפלא, אבל...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 27, אמא לילד בן חמש. כעת אני בהריון שני בעיצומו של חודש שמיני. ההריון הזה עובר לי באמת בקלות ובסבבה. לא הקאתי אפילו פעם אחת והכל באמת מצויין. המון תזוזות של העובר (איזה כיף להרגיש!). על הצרבת שיש לי אני מתגברת בקלות בעזרת אכילת כמה שקדים ומיד היא נעלמת... יש לי רק בעיה קטנה אחת: מידי פעם, בלי הודעה מוקדמת, אך בעיקר ברגעים בהם אני נלחצת ממשהו, מופיע אצלי דופק מהיר. פתאום אני מרגישה שהלב שלי דופק מהר מהר, וקשה לי לנשום. למה זה קורה לי? אינני מתכוונת למאמץ מיוחד שאז זה גם קורה. אני מתכוונת לרגע בו אני יושבת די בנחת ופתאום דפיקות לב מואצות מופיעות להן. מישהי כאן מרגישה כמוני? אשמח לקרוא תגובותיכן. תודה.
הי, אצלי ללא קשר להריון יש את אותה תופעה בדיוק. זה עובר לאחר דקה בערך, לפעמים קצת יותר. לא ידוע לי ממה זה נובע. נתקלתי פעם באתר בו דיברו על התופעה. אני אחפש ואם אמצא, אכתוב שוב. בי ובהצלחה.