דליות בנרתיק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה 20 להריוני השני ואני נורא סובלת, מדליות בנרתיק (שלא היו בהריון הראשון) זה ממש מקשה לי על החיים... אשמח להמלצה על טיפול או הקלה בהקדם! תודה!
שלום!! אני חושבת שאת מתכוונת לדלקות בנרתיק, ולא לדליות. דליות יכולות להיות ברגליים, באשכים, בוושט. הדליות הן ורידים מורחבים. אני חושבת שהכי טוב שתיגשי לגינקולוג שלך, והוא ימליץ לך על הטיפול המתאים ביותר במקרה שלך. הריון קל, אמ
ודאי שיש דליות בנרתיק, הורידים שם מתנפחים מאוד, וזה מאוד מציק. למיטב ידיעתי אין כ"כ מה לעשות, יש שממליצים על חגורת הריון.