צליל-מנהלת הפורום,מזל טוב ,איזה יופי !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אולי סוף סוף יהיו כאן תשובות בזמן סביר ולא רק שמות של מנהלים וירטואליים. בהצלחה !
אבל זה טרי לגמרי, תנו לי יום-יומיים להתאפס על הדברים. מבטיחה להשתדל ולהפנות למידע, אולי אפילו לרופאים שיסכימו לענות.
ניסיון
הרבה בהצלחה, שיהיה כיף.
צליל היקרה! מזל טוב! ב ה צ ל ח ה ! תודה! Or
I hope you'll still have enough time to answer us. Anyway, I know you'll do your best. Wish you luck AND joy. with my appreciation, ziv
לצליל הנפלאה! ברכות ואיחולים להצלחה בכל. יישר כוח! חגית