כאבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע הרביעי להריוני ויש לי כל הזמן כאבים כמו של מחזור זה תוקף אותי לכמה דקות ועובר האם זה נורמלי?
מורן - מזל טוב על ההריון החדש ! כאבים קלים מופיעים אצל רוב הנשים בתחילת ההריון, כתוצאה מההתמתחות של הרחם. כל עוד אין דימום, או כאבים חזקים - אין לך סיבה לדאגה. כדאי שתשאלי את גם השאלה הזו כשתהיי אצל הרופא שלך - בשבועות הקרובים כדאי להגיע לבדיקה ראשונה, ולקבל הערכה מדוייקת של גיל ההריון וההתפתחות שלו. הריון קל ובריא !
זה אופייני מאוד גם לי יש זה נובע מהתפתחות של הרחם , לי גם היו קצת דקירות כי הרחם מתרחב, תשאלי גם רופא