הורי הפגים תלויים בצוות הרפואי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 23 פגה שנולדה בשבוע 27 להריון. טופלה היטב והכל בסדר. לכאורה אני אמורה להיות שמחה. שנה לפניה נולד לי פג בשבוע 25 להריון. אותו החליטו לא להחיות. החיים, ואלה שלא חיים בידיהם. תודה על מי שכן וחבל נורא על מי שלא...
סליחה שאני פונה אליך אבל זה בגלל דאגה שלי לבתי היא בהריון שבוע 37 שהעובר שוקל בסביבות 2-2.2 שזה נחשב לא הרבה. מבחינת הרפואה גיל 37 שבועות זה לא פג, רציתי לשאול אותך בבקשה האם ההתפתחות של בתך היתה תקינה או שהייתה לידה ספונטנית אני מאד מקווה שאת לא חושבת שאני חוצפנית בגלל השאלות האלה. בכל אופן ברוך השם שאת אחרי כל זה. יום טוב.
אני נולדתי בשבוע 36 ובמשקל 2460.... אני בסדר גמור מכל בחינה!!! נולדתי בלידה טיבעית לחלוטין....