יותר מידי טעויות אנוש!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
טעויות אנוש של צוות בית החולים עולה לנו בדם!! בינואר 1992 ילדתי את בני בבית החולים תל השומר ובגלל טעות אנוש של אחת האחיות במחלקת הילודים - קיבל בני תוך שעות מרגע לידתו 2 חיסונים נגד צהבת זיהומית - דבר שכמעט עלה בחיו. הצילו אותנו מטעויות אנוש - ילדינו בידכם - שימו לב לכל הרוחות!!!
מקווה שהמלאך בריא והכל בסדר.. אבל מיותרת ההודעה הזו, כולם טועים אף אחד לא מושלם נתפלל שהתינוקת תחלים ותתגבר על הטעות!!! תפסיקו להאשים אדם בטעויות הרי כולם טועים וגם אתם טעיתם בחייכם.