האם אני בהריון? עזרה!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר איחור של יומיים במחזור גיליתי בנייר טואלט מעט כתם חום-אדום כבר יומיים, לא ברציפות מלווה בלחץ קל בבטן תחתונה כמו של מחזור קל. האם יש סיכוי שאני בהריון וזה לא המחזור אלא דימום קל מאוד בתחילת ההריון?! תעזרו לי בבקשה, מי שיש לה ניסיון....
שלום, יכול להיות שאת בהריון ותוכלי לברר את זה מאוד מהר בבדיקה ביתית. כל תשובה שתקבלי כאן לא תיתן לך תשובה חד משמעית כמו בדיקה ביתית או בדיקת דם. לעיתים בתחילת הריון יש דימום קל/הפרשות חומות ואם את אכן בהריון,רצוי להיבדק בהקדם אצל רופא.... אז בהצלחה !
דם בקופ"ח או ביתית.