לזיו
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה על תשובתך. לא, אין לי בחילות עדיין, רק הכאבים הללו. האם זה הגיוני לשלה כה מוקדם בהריון (בטא 400 12 יום אחרי החזרת עוברים)? יום טוב לך.
I am not femiliar with "hachzarat ubarim, but when ever you have a pain in the stomach should see you r doctors. again, it could be nothing AND it can be something that has to be taken care of. you don't want to take the risk. I am on my 25th week. had stomach ache from the begining. especially if they come from the digestion system it is quit normal. since the pregnancy hormons make this system less efficient. Targishi tov.