חלבון עוברי- עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 33, שבוע 17 חלבון עוברי : 41.33 IU/ML כפולות החציון 1.21 MOM HCG : 59.90 IU/ML כפולות החציון : 2.82 MOM E3 : 1.61 NG/ML כפולות החציון 1.05 MOM סיכון סופי לתסמונת דאון לפי נוסחאות 1:318 סיכון לפי גיל בלבד 1:473 עלי להגיע ליעוץ גנטי ואף למי שפיר אולי, מישהוא יכול להסביר לי מה התוצאות? מה זה אומר? בתודה מראש
Dear Daniela, According to This test, which is a statistic one, your risk for having a fetus with down syndrom was increased from 1/ 473 to 1/318. It means that one woman out of 318 women at the same age with the same results will have a fetus with down syndrom. Yeuts geneti will help you decide if to do the amniocentesis (mey shafir which is an accurate test for chromosomal defects still it will be your decision!