הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עוברת בעוד יומיים הפלה. מחר אני עוברת סיסי שליה, מי עברה את הבדיקה? איך היא נעשית?האם היא כואבת? אני בשבוע 13.
שלום רב! אין לי מושג האם בדיקת סיסי שליה כואבת כל שידוע לי שהישיבה היא כמו בבדיקה גניקולוגית דרך הנרתיק מחדירים צינורית מפעילים ואקום קל ושואבים. (ידיעה מתוך ספר) שאלה סתם מסקרנות: מדוע את צריכה לעבור הפלה? ואם ההפלה ודאית מדוע לבצע סיסי שליה
את הבדיקה עברתי היום בבוקר, מאד מאד לא נעים. אני צריכה לעבור הפלה כי בבדיקת שקיפות עורפית יצאה תוצאה של 5.1 מ"מ ( בזמן שעד3 מ"מ זו תוצאה תקינה אבל גבולית). הסיבה לכך שעשיתי את הבדיקה היא כדי לדעת מה לא בסדר עם העובר , באיזו בעיה מדובר, אקראית או תורשתית. את ההפלה אני עוברת מחר. תחזיקי לי אצבעות. ביי ליאור