הקאות עם דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אישתי נמצאת בשבוע ה-11 להריון. יש לה בחילות והקאות, אבל לאחרונה זה הרבה פחות גרוע, והיא מרגישה הרבה יותר טוב. לאחרונה היא התלוננה פעמיים-שלוש על קיא דמי. האם יש סיבה לדאגה ?
אתם צריכים להתייעץ עם רופא במקרה כזה. פה זה רק פורום תמיכה , כך שלא תוכלו לקבל תשובה מקצועית מרופא.
אני ממליצה להתייעץ עם רופא, אע"פ שאני באותו המצב, אני בשבוע 12 להריון, מקיאה, - המון!, בחילות, צרבות, עודף רוק ומה לא!. אני הייתי בבית החולים כי הקאתי גושים של דם. הם אמרו לי שהבעיה נובעת מזה שכנראה הקיבה כבר פצועה מהקאות או אפילו בגרון- יש פצע, הם לא התרגשו מהנושא - לי אמרו שהדבר רגיל למי שמקיאה הרבה בהריון. עלי לציין כי בהריון הקודם הקאתי הרבה אך לא סבלתי מהקאות דמיות. אני , שוב ממליצה ללכת לרופא, אולי תתקלו בתשובה יותר מקצועית ממה שאני קיבלתי בחדר מיון נשים. אולי יוכלו להקל על הכאב של אשתך - זה מאוד כואב (לי בכל אופן)- בהצלחה!