מין העובר בשקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי שקיפות עורפית בשבוע 12+ והכל היה תקין. ביקשנו לדעת את מין העובר, היה לרופא מאוד קשה לראות, אך לבסוף הוא אמר שהוא חושב שזה בן אבל לא ממש בטוח. האם באמת אפשר לראות בשבוע 12 את מין העובר? תודה
היי דיקלה, אצלנו ראו בשבוע 12+2 את מין העובר ובסקירה זה התברר כוודאי. המון הצלחה
דיקלה יקרה! כשאני ביצעתי שקיפות עורפית השמחה הייתה גדולה שהתבשרנו על בת לאחר 2 בנים בסקירה המוקדמת התבשרנו שמדובר בבן אבל אנחנו בכל זאת מאושרים... בהצלחה בבדיקות