הנקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עומדת ללדת בעוד מספר שבועות אך מטריד אותי נושא ההנקה : אימי לא יכלה להניק בגלל סתימה { בזמנו לא ידעו לאתר את הבעיה }ולא יצא לה חלב האם יכול להיות שזו בעיה גנטית?
.
שלום לפני שבוע סיימתי להניק אחרי 11 חודשים. הסיום הגיע בגלל שכבר החלב לא הספיק ויצא ממש מעט ולכן בהדרגה הורדתי את ההנקות עד לסיום. יום אחרי שלא הנקתי קצת יצא לי נוזל שקוף מהחזה השמאלי. היום שבוע לאחר מכן, קמתי עם כאב באזור הפטמה, ללא גודש וכשלחצתי יצא נוזל שקוף שוב. מה זה? יש מה לעשות?