לרופאים ומבינים באמת: חומצה פולית שפג תוקפה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, נטלתי כדורים של חומצה פולית במהלך מספר החודשים האחרונים. היום הבחנתי כי הבקבוק אינו בתוקף (וכך גם הכדורים בתוכו) מזה חודש. אני בטרימסטר הראשון להריוני. מה ההשלכות: האם זה מזיק או שרק לא עזר כלום (כשלעצמו מזיק) תודה הדס.
עדיף שתקני חדש...הגוף פלט את הישן...כמו גם אם תטלי כמות גדולה יותר שאריות נפלטות עם שתן ועוד יציאות...עדיף לקחת במשך כל ההריון כידוע חומצה פולית מונעת מומים בשלד העובר ובהתפתחות מוחית. מזל טוב ושיהיה רק טוב!!!