גלולות והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבנות שלום איך ניתן לדעת אם את בהריון בזמן שאת נוטלת גלולות למניעת הריון ?? האם הדימום יופיע למרות ההריון או שלא צריך להופיע דימום בתודה מראש
אם את בהריון לא יופיע מחזור. בנטילת גלולות יש 99% שלא תהיי בהריון אבל..אם שילשלת יורדת איכותה של זו שנטלת ולכן ממליצים אם היה שלשול להשתמש באמצעי נוסף-קונדום.. תוכלי לדעת אם את בהריון רק כשישנו איחור במחזור לדעתי עדיף להמתין 5 ימים של איחור כי איחור יכול לנבוע מלחץ פסיכולוגי.... ולא לרוץ לסופר פארם בהיסטריה אחרי יום אחד...