שאלות שסקרינו אותי...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות, אני בהריון ראשון, חודש חמישי ויש לי שתי שאלות לשאול: 1) האם החזה חוזר לגודלו הרגיל, לאחר ההריון? 2) מתי החלב יוצא מהשד, והאם יש פעולה כלשהי שעושים ע"מ לגרום לצאתו? אני יודעת שהשאלות נשמעות קצת "מפגרות" אבל אני בורה בנושא. בתודה.
1. לצערו של המין האנושי, התשובה חיובית. עם ההפסקה בהנקה נפח החזה יורד עם הזמן וחוזר פחות או יותר למימדיו לפני ההריון. 2. החלב "יוצא מהשד" ע"י הנקה או שאיבה (אך אז הגוף מייצר חדש). עם ההפסקה בהנקה באופן הדרגתי גם החלב "מתייבש".
היי. אם אינך מניקה תוך שבועיים גג החזה חוזר לקדמותו.. חלב יוצא בהנקה אחרי שבוע וחצי שבועיים עד אז יוצא חומר הקולסרום החיוני ונקרא "זהב"...בשל הרכבו. אף שאלה היא לא "מפגרת" "טיפשית" כל שאלה היא במקום ואין בעיה לענות על ה כל. בהצלחה המשך קליל חביב ומתוק...