course hachana le-leda- does it really help?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
i'll be happy to read your opinion
אני לא הייתי וילדתי לידה ראשונה בחו"ל כשאני רק עם בעלי וחברה... בזמן הלידה המיילדת והרופא כבר יגידו לך איך לנשום ומה לעשות קורס יש שיגידו שעזור אבל זה בזבוז כסף...כי בסכ"ה אפשר לעבור גם בלי ולצאת עם אותו יהלום יקר בידיים!!!
היי בדיוק אתמול סיימתי קורס הכנה ללידה בהדסה עין כרם. בגדול, לא למדתי שום דבר חדש. בכל מקרה, אם לא תרשמי לקורס אני ממליצה לך לקרוא בספר/אינטרנט על התהליך (נכון שאפשר ללדת גם בלי, אך עדיף לדעת מה מצפה לך). בהצלחה
Thanks for the advice. Like Michal i am abroad. I hope with my husband!