חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לא יודעת אם ההודעה הקודמת התקבלה בכל מקרה רציתי לדעת : לקחתי במשך שבועיים חומצה פולית הפסקתי למשך חודשיים ושוב אני לוקחת , עד התכנון להיכנס להריון ובמידה והכל יהיה בסדר אני אקח שוב במשך שבועיים את החומצה האם זה מספיק? זה לא מסוכן?
כתבתי לך תשובה בהודעה הקודמת. בהצלחה
מסוכן..ממש לא . אין בעייה להתחיל כבר עכשיו הרי שמומלץ להתחיל 3 חודשים לפני הכניסה להריון... תקחי פעם ביום כדור אחד של 400 מק"ג ומומלץ להמשיך עד סוף ההריון ולא רק עד תום חודש שלישי... חומצה פולית מונעת מומים בעובר במוחו ובעמוד השדרה ובכלל בשלד בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!