שלית פתח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע 33 , עם שלית פתח מרכזית, רציתי לשאול האם הפרוצדורה בניתוח היא חתך לאורך כי הרי חתך נמוך לרוחב יהיה דרך השליה עצמה , האם ההחלמה מחתך אורכי ארוכה יותר , האם מסוכן יותר ??? רציתי גם לשאול האם הרופאים שמבצעים ניתוחים הם בכירים או סטג'רים ??? החששות רבות ... אשמח לאינפורמציה לגבי איך חותכים את הבטן למניעת סכנות לעוברבמקרה כזה. תודה מראש
בתי בשבוע 24 בבדיקת אולטראסאונד נאמר לה שיש לה שלית פתח אין לה דימומים אך במהלך שלושת החודשים הראשונים ההריון לווה בכאבים אושפזה מס פעמים ללא אבחנה ברורה האם ההריון בסיכון? האם מיקום השליה יכול להשתנות? מהו הסיכוי ללידה טבעית? האם יש קשר לכאבים בתחילת ההריון? האם רצוי שתפסיק לעבוד מדובר בהריון ראשון
בתי בשבוע 24 בבדיקת אולטראסאונד נאמר לה שיש לה שלית פתח אין לה דימומים אך במהלך שלושת החודשים הראשונים ההריון לווה בכאבים אושפזה מס פעמים ללא אבחנה ברורה האם ההריון בסיכון? האם מיקום השליה יכול להשתנות? מהו הסיכוי ללידה טבעית? האם יש קשר לכאבים בתחילת ההריון? האם רצוי שתפסיק לעבוד מדובר בהריון ראשון
בתי בשבוע 24 בבדיקת אולטראסאונד נאמר לה שיש לה שלית פתח אין לה דימומים אך במהלך שלושת החודשים הראשונים ההריון לווה בכאבים אושפזה מס פעמים ללא אבחנה ברורה האם ההריון בסיכון? האם מיקום השליה יכול להשתנות? מהו הסיכוי ללידה טבעית? האם יש קשר לכאבים בתחילת ההריון? האם רצוי שתפסיק לעבוד מדובר בהריון ראשון
בתי בשבוע 24 בבדיקת אולטראסאונד נאמר לה שיש לה שלית פתח אין לה דימומים אך במהלך שלושת החודשים הראשונים ההריון לווה בכאבים אושפזה מס פעמים ללא אבחנה ברורה האם ההריון בסיכון? האם מיקום השליה יכול להשתנות? מהו הסיכוי ללידה טבעית? האם יש קשר לכאבים בתחילת ההריון? האם רצוי שתפסיק לעבוד מדובר בהריון ראשון