מישהי שמעה על שמן שומשום???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מישהי מכן שמעה על שמן שומשום במקום שמן נבט חיטה שמתאים למריחה על הבטן על מנת לצמצם את כמות סימני המתיחה???? אודה לתשובה. או שידוע לכן על שמן אחר שמומלץ במקום שמן נבט חיטה מאחר והריח שלו בלתי נסבל! תודה קרנית!
הי קרנית, היות ושמן שומשום - אין בו כדי להזיק, את יכולה לנסות ולהחליט אם מתאים לך להמשיך למרוח אותו. יש היום גם תכשירים של דר' פישר (שמן ג'ל וקרם עם ריחות מאוד סימפטיים). אך יש משהו שחשוב שתדעי - סימני מתיחה, אם הופיעו אצל אימך סביר להניח שיופיעו גם אצלך, יש הטוענים שזה גנטי.