"טרנסלוקציה רובטסונית"
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נמצא בבדיקת מי שפיר, מה זה ??? הומלץ לי ללכת ליעוץ גנטי + בדיקת קריוטיפ. תודה מראש
מיכל - בחיפוש בגוגל (עד שיסדרו שוב את החיפוש באתר) מצאתי עבורך חצי הסבר : מהי טרנסלוקציה, או שיחלוף : http://www.infomed.co.il/glossary/g_1736.htm את המילה השנייה לא מצאתי באף מנוע חיפוש, וזה מוזר. את בטוחה שזה האיות ? בכל אופן, ממה שקראתי הבנתי שזו תמונה גנטית שעלולה להראות על בעייה בעובר. אבל אם הקריוטיפ (המפה הגנטית) של אחד ההורים זהה - כנראה שזו תכונה תורשתית ולא סימן לבעייה, לכן שלחו אותך לייעוץ גנטי ובדיקת קריוטיפ. מחזיקה אצבעות לתוצאות תקינות, בהצלחה !
תודה רבה חמודה, מחר בבוקר אני אתקשר למעבדה. לילה טוב!