תאומים זהים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום התבשרתי כי אני נושאת תאומים זהים בעלי שיליה אחת. רציתי לדעת מה הסיכונים הכרוכים בכך לעומת הריון אחר והאם מומלץ להשאיר הריון כזה או שרצוי שלא להמשיכו מחשש לבעיות? חשוב לציין כי ההריון היה ספונטני ללא כל טיפול ויש לי שני ילדים בבית מהריונות קודמים
שלום רב! ראשית, בשעה טובה!!! כל הריון עם יותר מעובר אחד הוא בעל סכנות גדולות יותר, דורש ממך יותר מנוחה והשגחה אבל חלילה לחשוב לדלל אחד מהם... כמובן, שינם לצערינו מקרים שבהם נזקקים לדלל עוברים מחשש שאחד גדל על חשבון השני אבל עם הכל טבעי תהני מכל רגע ותתחילי לחשוב על הכל פעמיים... בהצלחה!