איזה שמן מומלץ למרוח על מנת למנוע ריבוי סימני מתיח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 30. לשמן נבט חיטה ריח חזק מאוד. התחלתי למרוח שמן תינוקות האם הוא מומלץ למריחה על הבטן?????? מישהי שמעה על שמן שומשום? האם הוא מומלץ???? אודה לתשובותיכם!!! קרן!
שמן נבט החיטה מאד מומלץ ף להשיג בבתי טבע.
אני מרחתי מתחילת ההריון סתם קרם גוף רגיל ולא היו לי שום סימני מתיחה
שמן תינוקות עשה לי פריחה, גיסתי קנתה לי שמן ששמו בייבי טבע, הכתובת על הבקבוק היא רח' דיזינגוף 203 בת"א. מאד מומלץ, מבוסס על פירות הדר וזרעי ענבים.