בדיקת סיסי שליה- המלצות ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר שתי הפלות מאוחרות בשבועות 18,19- אשר לא ברורה סיבתם, ברצוני לבצע בהריון הבא בדיקת סיסי שליה. מאחר וזו בדיקה יחסית חדשה הייתי מעוניינת לדעת באילו בתי חולים, או אילו רופאים מתמחים בבדיקה זו (ע"מ להוריד את הסיכון לפגיעה בעקבות הבדיקה- קרי הפלה שלישית)
למיטב ידיעתי, הבדיקה הזו יותר מסוכנת מבחינת סיכויי הפלה מבדיקת מי שפיר. הבעיה עם מי שפיר היא שהבדיקה נעשית בשלב מאוחר יחסית של ההריון (שבוע 19-20) ואז אם נדרשת הפלה , יתכן ויש לעשות זאת בצורת לידה מוקדמת. בכל אופן, תיכנסי לפורום אולטרסאונד. שם יש רופאים שעונים, בניגוד לפורום הזה. בהצלחה.