Relert בשבועות ראשונים להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה 7 להריוני. אני נוטלת באופן קבוע Relert. נאמר לי כי אסור בשום אופן לקחת Relert בזמן ההריון, אך לפני שידעתי זאת ולפני שידעתי כי אני בהריון, נטלתי פעמיים את ה Relert. פעם אחת בשבוע השני או השלישי, ובפעם השנייה בשבוע השישי. מה הנזק שיכול להיגרם לעובר? האם יש צורך בבדיקת מי שפיר או אפילו בהפלה? תודה גלית
גלית, את יכולה להתייעץ עם פרופ' אור-נוי במרכז הטרטולוגי בירושלים, טלפון 02-6243663 או 02-6243669. (בין השעות 9-15). יש גם בביילינסון מרכז טרטולוגי בניהולו של פרופ' מרלוב -03-9376911 או03-9377474 בהצלחה