תוצאות בדיקת זרע: האם יש לבצע טיפולי פוריות כדי לה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלה תוצאות בדיקת זרע שלי, אבקש לדעת מה ההשלכות והאם יש לבצע טיפולי פוריות כדי להכנס להריון (אישתי נבדקה ע"י גניקולוג והכל אצלה תקין) תודה. נפח 1.5 מ"ל PH=7.9 צבע וריח תקין צמיגות מוגברת התנזלות תקינה ריכוז תאי זרע= 3000 מליון למ"ל 30% תנועתיות איכות בדרגה 2-3 תנועתיות אחרי 4 שעות 24% בדרגה 2-3 מורפולוגיה 6% נורמאלים, 94% פתולוגיים סיכום: OTA Syndrome Normozoospermia Oligozoospermia only Teratozoospermia Asthenozoospermia High velocity
כדאי לך לפנות לפורום אורולוגיה ופריון הגבר - ד"ר רן לין נותן שם תשובות מפורטות ומתייחס לתוצאות בדיקות. בכל מקרה - אם מסתבר שיש בעיה - ממליצה לך לפנות לפרופ' ברטוב באוניברסיטת בר אילן - מכון לפוריות הגבר.